Håller på med en mindre utbyggnad som blir avskiljd mot huset med en dörr. Utbyggnaden blir ett fönsterrum mest typ sommargrej men ska hållas på omkring 15 grader på vintern och mer om man vill vara där. Fullisolerat men inte lika mycket som huset i övrigt. Ska det vara plastat invändigt eller ej?
 
Är det minst 15 grader året runt så ska du ha plast.
 
Mikael_L
Är det plast i befintligt hus?
 
Befintligt hus är inplastat
 
H
plasta
 
Mikael_L
Olaf3 skrev:
Befintligt hus är inplastat
Då skulle jag definitivt fortsätta med difftät plast även i utbyggnaden.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.