2 579 läst ·
5 svar
3k läst
5 svar
Liten utbyggnad, plast eller inte?
Håller på med en mindre utbyggnad som blir avskiljd mot huset med en dörr. Utbyggnaden blir ett fönsterrum mest typ sommargrej men ska hållas på omkring 15 grader på vintern och mer om man vill vara där. Fullisolerat men inte lika mycket som huset i övrigt. Ska det vara plastat invändigt eller ej?
Klicka här för att svara