Jag vill bygga ut kolonistugan med ca 4 kvm för att få plats med en toalett.
Jag har ett rum i dag, bredd 2m som jag bara vill "förlänga" med 2m, så det blir en utbyggnad på ca 2m ut från stugan.
Vilka steg ingår i detta projektet?
Funderar på att börja med att gräva ner plintar nu i höst (golvet kommer hamna ca 75cm över marken). Något annat som kan vara smart att förbereda nu innan stora jobbet till våren?
 
Hur gick det? Är i samma sits.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.