Har satt in nytt pelletsförråd i "cykelgaraget", och det slog mig att jag kanske skulle göra om det hela till en liten träverkstad istället. Är inte sugen att blanda mitt bilmekande med mitt träarbete.
Inget avancerat alltså, kapa lister, renovera fönster, hyveljustera lite grand, men framför allt ha verktygen. Kapa lite grövre material om jag får behovet av att bygga lite i 2"x4" typ provisoriks byggställningar mm.
Bra är om så mycket som möjligt är flyttbart, har två hus med 4 mils mellanrum. :O Kanske bara ha en bänk och gör förvaringsplats?
Så här ser det i alla fall ut nu (lekt med sketchup)
Min fru påstår att cyklarna skall vara kvar, så det kan bli blodigt...