om du vill ha såna där kanske du kan kapa..?
eller gå på knä, för jag antar att du är lång!?
vi har en sån där å samma takhöjd å det är inga problems..
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.