Vi har en 40 kvm altan på baksidan
ska bara ha en litet cafebord på framsidan. Mest för att ansluta till entrtrappan. Har man påsar så kommer man in i dörren
ok sp 70x70 stolpar får de bli. 45x170 bärlina.
Dem måtten har jag för att altanen ska som sagt vara i anslutning till entretrappan sam källartrappa xD se bild
Dem måtten har jag för att altanen ska som sagt vara i anslutning till entretrappan sam källartrappa xD se bild
Tack. Följande fråga är om man behöver gräva ner plintar ända ner? Det är hårdpackad grus för stenplattorna. Vill inte fästa i fasaden för det är tegelfasad bakom träfasaden. Nojjig över att gräva när grundmuren för dräneringen. Finns isodrän runt huset. Har 500mm plintar 
Klicka här för att svara
