140 läst ·
5 svar
140 läst
5 svar
Lite problem med skrivaren / Brother 1210 WE
Lite problem med skrivaren.
Min skrivare till datorn, BROTHER 1210 WE HAR BÖRJAT BLINKA PÅ GULA LAMPAN.
NÄR MAN STARTAR SKRIVAREN SÅ LYSER NORMALT EN GRÖN LITEN LAMPA.
Den gula lilla lampan sitter alldeles ovanför.
Det är alltså 2 små lampor.
Det går fortfarande att skriva ut.
Men nu har också den lilla gula lampan (ovanför den gröna) börjat blinka.
Det kanske är en signal att "bläcket" är slut ?
Ni kanske har tips på vad jag kan göra
Hälsar
Axelman
Min skrivare till datorn, BROTHER 1210 WE HAR BÖRJAT BLINKA PÅ GULA LAMPAN.
NÄR MAN STARTAR SKRIVAREN SÅ LYSER NORMALT EN GRÖN LITEN LAMPA.
Den gula lilla lampan sitter alldeles ovanför.
Det är alltså 2 små lampor.
Det går fortfarande att skriva ut.
Men nu har också den lilla gula lampan (ovanför den gröna) börjat blinka.
Det kanske är en signal att "bläcket" är slut ?
Ni kanske har tips på vad jag kan göra
Hälsar
Axelman
https://download.brother.com/welcome/doc100172/cv_hl1210w_uke_usr.pdfaxelman skrev:
Lite problem med skrivaren.
Min skrivare till datorn, BROTHER 1210 WE HAR BÖRJAT BLINKA PÅ GULA LAMPAN.
NÄR MAN STARTAR SKRIVAREN SÅ LYSER NORMALT EN GRÖN LITEN LAMPA.
Den gula lilla lampan sitter alldeles ovanför.
Det är alltså 2 små lampor.
Det går fortfarande att skriva ut.
Men nu har också den lilla gula lampan (ovanför den gröna) börjat blinka.
Det kanske är en signal att "bläcket" är slut ?
Ni kanske har tips på vad jag kan göra
Hälsar
Axelman
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 17 873 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 17 873 inlägg
Jag googlade lite och fick följande:
Om den blinkar snabbt (0,5 intervall) så kyler den, bara vänta
Blinkar den 2 ggr den lugnt så är det papper som sitter fast
Blinkar den 3 ggr den stop är det trumman som börjar ge upp
Bli känd den 4 ggr så är det patronen
Om den blinkar snabbt (0,5 intervall) så kyler den, bara vänta
Blinkar den 2 ggr den lugnt så är det papper som sitter fast
Blinkar den 3 ggr den stop är det trumman som börjar ge upp
Bli känd den 4 ggr så är det patronen
Normalt sett får du ett felmeddelande i skrivarkön som du kan se i datornaxelman skrev:
Lite problem med skrivaren.
Min skrivare till datorn, BROTHER 1210 WE HAR BÖRJAT BLINKA PÅ GULA LAMPAN.
NÄR MAN STARTAR SKRIVAREN SÅ LYSER NORMALT EN GRÖN LITEN LAMPA.
Den gula lilla lampan sitter alldeles ovanför.
Det är alltså 2 små lampor.
Det går fortfarande att skriva ut.
Men nu har också den lilla gula lampan (ovanför den gröna) börjat blinka.
Det kanske är en signal att "bläcket" är slut ?
Ni kanske har tips på vad jag kan göra
Hälsar
Axelman
Klicka här för att svara