2 352 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
problem med skrivaren
jag har problem med min Da Vinci miniMaker eller om de e jag som är korkad
efter att jag skrivit ut ett objekt så ska jag skriva ut ett annat men det verkar som om det första objektet har liksom fastnat i skrivarens minne
även fast det nya objektet finns i programmet så skriver den ut det första fast jag har tagit bort det
jag har inte hittat nått sätt att resetta minnet på skrivaren om det nu går någon med tips på hur man gör ?

efter att jag skrivit ut ett objekt så ska jag skriva ut ett annat men det verkar som om det första objektet har liksom fastnat i skrivarens minne
även fast det nya objektet finns i programmet så skriver den ut det första fast jag har tagit bort det
jag har inte hittat nått sätt att resetta minnet på skrivaren om det nu går någon med tips på hur man gör ?
Jag har bara tryckt på knappen för att hämta en ny fil, laddat in den och tryckt prepareC cazet skrev:jag har problem med min Da Vinci miniMaker eller om de e jag som är korkad
efter att jag skrivit ut ett objekt så ska jag skriva ut ett annat men det verkar som om det första objektet har liksom fastnat i skrivarens minne
även fast det nya objektet finns i programmet så skriver den ut det första fast jag har tagit bort det
jag har inte hittat nått sätt att resetta minnet på skrivaren om det nu går någon med tips på hur man gör ?
![]()
Kommer det nya objektet upp i programmet?
Klicka här för att svara