så har man köpt ett hus igen(ja inte förrän 1:a Juli).
hur som helst så skulle jag/vi behöva lite inspiration till
våran blivande altan. har tittat runt lite här på bilderna, och det finns naturligtvis många fina/vackra altaner, men jag vill ha mera!
Våran altan kommer vara cirka 4*8 meter. Vi har inte bestämt oss för vilket träslag ännu, men det lutar åt Lärk eller möjligtvis Kirai. Är det någon som har något att säga om detta, eller är det någon som har ektrall?