A amoreex #31 Husägare · Sölvesborg · 634 inlägg 12 feb 2019 20:45 amoreex Husägare Sölvesborg 634 inlägg 12 feb 2019 20:45 #31 Kanske inte blöt varje dag, men kommer ju att ske! Snöar de mycket och bilen är snöig brukar den få stå ute, Tanken var lite så, kanske räcker med avfuktare på vintern?
Kanske inte blöt varje dag, men kommer ju att ske! Snöar de mycket och bilen är snöig brukar den få stå ute, Tanken var lite så, kanske räcker med avfuktare på vintern?
Rabbithole #32 Allvetare · Västra Götaland · 12 291 inlägg 12 feb 2019 22:26 Rabbithole Allvetare Västra Götaland 12 291 inlägg 12 feb 2019 22:26 #32 Jag skulle satt ett hål på varje sida. Kanske en fuktstyrd fläkt
A amoreex #33 Husägare · Sölvesborg · 634 inlägg 12 feb 2019 22:27 amoreex Husägare Sölvesborg 634 inlägg 12 feb 2019 22:27 #33 Kanske en tilluftsventil och en fuktstyrd fläkt?