Kanske inte blöt varje dag, men kommer ju att ske!

Snöar de mycket och bilen är snöig brukar den få stå ute,

Tanken var lite så, kanske räcker med avfuktare på vintern?
 
Jag skulle satt ett hål på varje sida. Kanske en fuktstyrd fläkt
 
Kanske en tilluftsventil och en fuktstyrd fläkt?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.