Hmm...tja , jag trodde jag kunde lägga kakel nu andra gången men naturligtvis så blev det inte helt perfekt där duschens större golvfall börjar och jag går över till 20x20 klinkers.
Tätningslisten till dörren och våra nakna fötter kommer inte att gilla fogsprången som uppkommit just där man går in i duschen..
Tänkte att man kan slipa ned sprången med diamantskiva och det var inga problem. Nu är det slätt och fint.
Dock ser det ju lite märkligt ut, hur gör proffsen sen? täcker med mer fog (blir tyvärr 20-25mm fog istf 6mm som på resten av golvet? Eller låter det vara? (färgen under glasyren är i ton med glasyren, lite beigeaktig)
Eller är det bara att göra om allt?

Dock ser det ju lite märkligt ut, hur gör proffsen sen?
Det finns nog inget proffs som slipar ner plattorna vid fogsprång, det bästa är nog att byta plattorna direkt.

• Ledsen
karlmb
  • Laddar…
Stefan N Stefan N skrev:
Det finns nog inget proffs som slipar ner plattorna vid fogsprång, det bästa är nog att byta plattorna direkt.
Var rädd för det svaret. Fast nog ser man värre misstag från proffs i detta forum...

T
Haha...skojar du med oss:crysmile: Detta skulle jag vilja ha bild på, snälla:p

T tank77 skrev:
Haha...skojar du med oss:crysmile: Detta skulle jag vilja ha bild på, snälla:p
Nejdå...
Kanske efter att jag testat det här:
A pro is someone who knows how to fix their mistakes.

T
K karlmb skrev:
Nejdå...
Kanske efter att jag testat det här:
[media]
Haha....lycka till, förresten så är killen på din YouTube-länk helt värdelös, värre än en hemmapulare till och med!

J
T tank77 skrev:
Haha....lycka till, förresten så är killen på din YouTube-länk helt värdelös, värre än en hemmapulare till och med!
Med 2,6 miljoner följare...
Nåt är han nog bra på.

T
J Jocke Best skrev:
Med 2,6 miljoner följare...
Nåt är han nog bra på.
Öhh...nej, jo på att lura till sig prenumeranter kanske!

T tank77 skrev:
Vaknat på fel sida idag?

T
K karlmb skrev:
Vaknat på fel sida idag?
Nej, säger sanningen bara, snubben är ju sämre än Timell till och med!

T tank77 skrev:
Det är inte möjligt.

Vad är snubben dålig på
T tank77 skrev:

Vad är snubben dålig på?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.