2 437 läst ·
8 svar
2k läst
8 svar
Lister kring dörren ?
hur har ni löst det i era bastu ?
Lister eller ?
Lister eller ?
Det är klart att man kan ha lister. Av vilken anledning skulle man inte kunna ha det.
En dörr utan lister är som en tavla utan ram. Praktiskt har det ingen betydelse men det ser tomt ut.
jag har inga foder på varken in eller utsida. bastupenel på insidan & kakel på utsidan.
det är som sagt en smaksak & till visdel beror det ju på hur bastun utformas & vilka möjligheter man har att göra olika lösninger på.
kolla lite på insperations bildenra under badrum, finns väll någre här i bastuforumet med
det är som sagt en smaksak & till visdel beror det ju på hur bastun utformas & vilka möjligheter man har att göra olika lösninger på.
kolla lite på insperations bildenra under badrum, finns väll någre här i bastuforumet med
Klicka här för att svara