hur har ni löst det i era bastu ?
Lister eller ?
 
Jag har satt lister. Det är väl en smaksak.
 
Det är klart att man kan ha lister. Av vilken anledning skulle man inte kunna ha det.
 
Klart man kan, men frågan är ifall man vill ;)
 
En dörr utan lister är som en tavla utan ram. Praktiskt har det ingen betydelse men det ser tomt ut.
 
Det beror på.. Och sedan är det frågan om tycke och smak. Den som startade denna tråd ville veta hur andra gjort och har nu fått exempel på det.
 
som till vilken dörr som helst.... foder + ev smyg.
 
jag har inga foder på varken in eller utsida. bastupenel på insidan & kakel på utsidan.

det är som sagt en smaksak & till visdel beror det ju på hur bastun utformas & vilka möjligheter man har att göra olika lösninger på.

kolla lite på insperations bildenra under badrum, finns väll någre här i bastuforumet med
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.