mmonika77 #1 Medlem · 67 inlägg 15 okt 2006 16:37 mmonika77 Medlem 67 inlägg 15 okt 2006 16:37 #1 Har ni list under era överköksskåp? Ska den på något sätt hålla upp luckorna? Är detta nödvändigt? Tycker det ser hemskt fult ut.
Har ni list under era överköksskåp? Ska den på något sätt hålla upp luckorna? Är detta nödvändigt? Tycker det ser hemskt fult ut.
H hempularen #2 Moderator · Stockholm · 57 823 inlägg 15 okt 2006 16:43 hempularen Moderator Stockholm 57 823 inlägg 15 okt 2006 16:43 #2 Den fyller ingen "funktion" . Huvudskälet att ha den är för att dölja bänkarmaturen, som ofta är ännu fulare. Detta gäller väl mest om man har traditionell belysning med lysrörsamrmatur som ofta har några eluttag i sig också.
Den fyller ingen "funktion" . Huvudskälet att ha den är för att dölja bänkarmaturen, som ofta är ännu fulare. Detta gäller väl mest om man har traditionell belysning med lysrörsamrmatur som ofta har några eluttag i sig också.
mmonika77 #3 Medlem · 67 inlägg 15 okt 2006 17:06 mmonika77 Medlem 67 inlägg 15 okt 2006 17:06 #3 Tack för svaret!