Har ni list under era överköksskåp? Ska den på något sätt hålla upp luckorna? Är detta nödvändigt? Tycker det ser hemskt fult ut.
 
Den fyller ingen "funktion" . Huvudskälet att ha den är för att dölja bänkarmaturen, som ofta är ännu fulare. Detta gäller väl mest om man har traditionell belysning med lysrörsamrmatur som ofta har några eluttag i sig också.
 
Tack för svaret!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.