Så svarar LIP tekniksupport:
"
Hej.

Vi rekomenderar att innerhörn/ytterhörn och Åt-remsa monteras först, där Åt-remsan överlappar innerhörn/ytterhörn med 5cm. Detta rekomenderar vi pga att minimera risk för luftfickor i vinklarna, och även att vattnet som rinner på folien inte ska rinna ner emot en kant där överlappet blir.


Med vänlig hälsning


Xxxx Xxxxxxx

Tekniker/Tekniksupport"
 
  • Gilla
GreenYoda
  • Laddar…
Tack för återkopplingen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.