Så svarar LIP tekniksupport:
"
Hej.
Vi rekomenderar att innerhörn/ytterhörn och Åt-remsa monteras först, där Åt-remsan överlappar innerhörn/ytterhörn med 5cm. Detta rekomenderar vi pga att minimera risk för luftfickor i vinklarna, och även att vattnet som rinner på folien inte ska rinna ner emot en kant där överlappet blir.
Med vänlig hälsning
Xxxx Xxxxxxx
Tekniker/Tekniksupport"