Hej!
En dubbelkoll: jag har en LK RF fördelare och skall ansluta en vinklad kulventil för inkommande vatten. Drar jag ventilen i botten pekar de åt fel håll samt det finns ingen tätning.
Gissar att det skall användas lin & pasta så man får dem i rätt riktning utan att bottna gängen - stämmer det eller har jag missat någon del där emellan som jag behöver?
Stort tack på förhand!
En dubbelkoll: jag har en LK RF fördelare och skall ansluta en vinklad kulventil för inkommande vatten. Drar jag ventilen i botten pekar de åt fel håll samt det finns ingen tätning.
Gissar att det skall användas lin & pasta så man får dem i rätt riktning utan att bottna gängen - stämmer det eller har jag missat någon del där emellan som jag behöver?
Stort tack på förhand!
Klicka här för att svara

