Vad blir bäst cc mått 30 eller 60 rent isolerings tekniskt ,mindre köldbryggor med 60 tycker jag och lättare att isolera men man kanske är tvungen att köra med 30 cc för stabiliteten ,det blir golvspån , armering,flyt ,och klinker
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.