Är det någon som har limmat parkettgolvet mot betongplattan? Just nu känns det som om det är det vi kommer att göra just på grund av övergången mot klinker och även för att golvet skall ligga still och inte "röra" sig under fötterna vilket jag tycker känns skönare och "gedignare".

Någon som sagt med erfarenhet av ett limmat parkettgolv?
 
Mina grannar lade en fantastiskt snygg stavparkett i oljad ek. Golvläggaren limmade den mot plattan med nån grå gummiliknande gucka och det verkar fungera riiktigt bra. Inget knarr eller släpp, golvet lades för cirka ett år sedan.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.