T
Hej,
Jag har ett växthus med kanalplast på sidor & tak och jag funderar på att limma längs med profilerna.
Anledningen är att täta men även säkra att plasten inte "blåser ut" om/när nästa gudrun kommer (har läst att detta kan hända).
Är det vettigt att lägga en sträng med silikon längs kanterna (plast/alu-profilkanten) eller ska man köra biltemas BT multibond? https://www.biltema.se/bygg/kemikalier/ovriga-kemikalier/bt-multibond-2000028571

Någon som har tips?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.