Det är nu dags för att sätta upp panel (pärlspont) på gipset i min sommarstuga. Av en bekant fick jag rådet att limma panelen i stf att spika den. Jag har oxå läst någongång/någonstans att man kan göra det. Är detta en vedertagen metod och hur funkar den? Den låter inte så riktigt bra tycker jag, en spik är ju en spik!
Tacksam för synpunkter och kommentarer
 
om möjligtheten finns så skulle jag absolut välj att knacka dit den med dyckert
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.