A abel48 #1 Medlem · värmland · 1 364 inlägg 17 jan 2004 10:46 abel48 Medlem värmland 1 364 inlägg 17 jan 2004 10:46 #1 Jag undrar om golvbrunnen i ett badrum ska limmas fast i avloppsröret? eller blir det tätt i skarven ändå av gummiringen som är inni röret. MVH Anders
Jag undrar om golvbrunnen i ett badrum ska limmas fast i avloppsröret? eller blir det tätt i skarven ändå av gummiringen som är inni röret. MVH Anders
KarlXII #2 Medlem · 3 348 inlägg 17 jan 2004 16:44 KarlXII Medlem 3 348 inlägg 17 jan 2004 16:44 #2 Jag har aldrig hört talas om att man ska behöva limma. Är bara röret upphängt väl undertill (säkrat med stålband) ska det inte finnas nån risk vare sig att det ska läcka eller glida isär.
Jag har aldrig hört talas om att man ska behöva limma. Är bara röret upphängt väl undertill (säkrat med stålband) ska det inte finnas nån risk vare sig att det ska läcka eller glida isär.