Jag undrar om golvbrunnen i ett badrum ska limmas fast i avloppsröret? eller blir det tätt i skarven ändå av gummiringen som är inni röret.

MVH Anders
 
Jag har aldrig hört talas om att man ska behöva limma.
Är bara röret upphängt väl undertill (säkrat med stålband) ska det inte finnas nån risk vare sig att det ska läcka eller glida isär.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.