A AndersG #1 Medlem · 2 449 inlägg 6 maj 2004 12:35 AndersG Medlem 2 449 inlägg 6 maj 2004 12:35 #1 Dvs, det finns ett hål i kaklet där spegeln skall in. Där är det bara gips+fuktspärr. Vad har ni använt?
Dvs, det finns ett hål i kaklet där spegeln skall in. Där är det bara gips+fuktspärr. Vad har ni använt?
A ab-cd #2 Medlem · 222 inlägg 6 maj 2004 12:46 ab-cd Medlem 222 inlägg 6 maj 2004 12:46 #2 Glassilikon brukar användas, t ex Sikasil. Sätt några bitar dubbelhäftande tejp också så sitter spegeln medan silkonet härdar.
Glassilikon brukar användas, t ex Sikasil. Sätt några bitar dubbelhäftande tejp också så sitter spegeln medan silkonet härdar.
A AndersG #3 Medlem · 2 449 inlägg 6 maj 2004 14:36 AndersG Medlem 2 449 inlägg 6 maj 2004 14:36 #3 OK. Tack.