Dvs, det finns ett hål i kaklet där spegeln skall in. Där är det bara gips+fuktspärr. Vad har ni använt?
 
Glassilikon brukar användas, t ex Sikasil. Sätt några bitar dubbelhäftande tejp också så sitter spegeln medan silkonet härdar.
 
OK. Tack.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.