Hej!
Funderar på att köpa en Lillevilla 100 på Bauhaus.
Planerar att isolera, dra in vatten/avlopp och el mm.
Osäker på om konstruktionen är tillräckligt bra för åretrunt-fritidshus.
Hör gärna av Dig om du har positiva eller negativa erfarenheter av Lillevilla 100.
Tips på vettiga alternativ mottages också tacksamt.
Tack på förhand!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.