Jag "måste" köpa några verktyg hem och eftersom jag tidigare fastnat för Bosch's 10.8 system så tänker jag fortsätta på detta.
Dock så vill jag ha rekommendation av leverantör i Sverige som är snabb och billig.
Jag hinner tyvärr inte vänta in eller riskera att få vänta på prylarna från övriga europa.
Rek, av leverantör är alltså min fråga !

Har bara beställd en gång i Sverige och då var det Toolab. Ringde och pratade med dom och skrev i beställningen att det var panik. 26 timmar senare kunde jag hämta på posten...det e bra.
Annars är butik snabbt;)

Scout skrev:
Jag "måste" köpa några verktyg hem och eftersom jag tidigare fastnat för Bosch's 10.8 system så tänker jag fortsätta på detta.
Dock så vill jag ha rekommendation av leverantör i Sverige som är snabb och billig.
Jag hinner tyvärr inte vänta in eller riskera att få vänta på prylarna från övriga europa.
Rek, av leverantör är alltså min fråga !
Snabbt och billigt = inte Sverige.
Jag har beställt ett fler tal gånger från UK med nästan lika snabb leverans som inom Sverige. Ring eller maila butiken och fråga om det är lager varor eller inte, är det lager varor går det snabbt.

Annars är det nog butik på hemmaplan, och pris efter det.

Jag har handlat alla mina blå bosch från Proffsmagasinet. Deras service har varit fenomenal och snabbt har det gått också!

Bidde Proffsmagasinet och de var snabba !
Billigt är ju en relativ term men i just det här fallet var hastighet viktigare än pris.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.