Allvetare
· Västra Götaland
· 12 303 inlägg
Har handlat från conrad i jobbet och det funkar. Men leveranstiden kan variera
Har handlat från Conrad kanske 5 gånger, aldrig haft några problem, och det har inte varit långa leveranstider heller.
Tack så jättemycket för alla bra svar! Blir ett köp på Conrad.se 
Hos Dalhems finns det 50mm lila silvertejp, inte så billig, men bra.L lillsnickarn:) skrev:
https://dalhems.com/sv/p/59675c8bbe674139b1add5fe63f4909a/tape-50mm-bred-lila-27m
Allvetare
· Västra Götaland
· 12 303 inlägg
5,7:-/m och en Tesa power på Clas Ohlson kostar 3,6:-/m
Det tämligen ointressanta listpriset som absolut ingen betalar är 37:50. Jag betalar 22:50. En större renodlad elfirma killgissar jag betalar 5 till 15 kronor. Moms tillkommer på alla priser.Sockerhög skrev:
Någon elektriker får gärna kommentera min rätt grova killgissning.
Jag (vi) skulle betala 14 kronor och köper i princip aldrig elprodukter. Så du har nog rätt i att det är närmre fem kronor för elektriker.Alfredo skrev:
Allvetare
· Västra Götaland
· 12 303 inlägg
När jag arbetade som industriarbetare för 20år sedan så hade vi eltejp i olika färger. Eltejp var det för att den skulle kunna användas av alla, färgad hade vi för att kunna färgmärka ledningar, slangar och dylikt. Röd, gul, grön och den vanliga svarta vet jag fanns men säkert andra färger med. Tror det var deer brand märket hette... Var en hjort på förpackningen i alla fall.E elmont skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden