2 126 441 läst ·
6 767 svar
2126k läst
6,8k svar
Lidl verktyg denna vecka.
Köpte en sån jättehink takfärg men det var 4-5 år sen. Köpte även en likadan hink med väggfärg och använde båda i garage och förråd. Det krävdes tre strykningar på både väggar och tak i garaget innan det blev bra.nino skrev:
Oj, de där hade suttit som en smäck för 35 år sen. Jag vet inte hur många clips som gått sönder under åren? Eller paneler som brutits mitt itu. I och för sig var det mycket bilstereoarbete då. Det är väl kanske inte riktigt lika stort längre?
Nästa vecka finns en tyst luftkompressor bland kampanjvarorna. Den ser lite annorlunda ut jämfört med modellen som såldes för 2 år sedan.
Då var kompressorhuset helt täckt i plast och ljuddämparen riktad rakt bakåt.
Är ut som att årets modell har dubbla snabbkopplingar.
8Ah smarta batteri är också med. Tydligen innehåller de 21700-celler nu.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Jag har den från två år sen, den har 1500w och 10 bar, istället för denna nya som verkar ha 1100w och 8 barPjosk75 skrev:
Nästa vecka finns en tyst luftkompressor bland kampanjvarorna. Den ser lite annorlunda ut jämfört med modellen som såldes för 2 år sedan.
[bild]
[bild]
Hur mycket luft ger den då? Det är ju liksom det som är intressant. Fri avgiven luftmängd.
!0 bar kan man ju nästan klämma ur en cykelpump men om man tex. vill driva ett verktyg med den så får man pumpa på ordentligt!
!0 bar kan man ju nästan klämma ur en cykelpump men om man tex. vill driva ett verktyg med den så får man pumpa på ordentligt!
B bryggstun skrev:
- Effektiv flödeshastighet vid 7 bar: 85 l/min / vid 4 bar: 117 l/min / vid 1 bar: 149 l/min 😀😀. skrattretande
Brukar vara att ju tystare ju mindre effektiv. Vi har små tysta kompressorer på jobbbet till dyckertpistoler tar en halv dag att ladda tryck, med min paslode hemma skiter man på sig när den startar och då går den typ en halv minut.Z zwennebanan skrev:
Hitta manualen, hoppas det kan hjälpaB bryggstun skrev:
https://www.bruksanvisni.ng/parkside/psko-248-b1/bruksanvisning?p=31
Logga in
Skapa konto
Mvh Tobias