Hur brukar det vara med föregående veckas varor ligger dom kvar i butik om det är några kvar eller tas dom bort?
Missade det där lilla ledade skruvstycket förra veckan..
Varorna finns i butik tills dess att de är slutsålda eller så skickas de tillbaka till centrallager efter 6 (sex) veckor i butiken.
Är det någon mer än jag som har haft problem med lidls extra batterier, med extra batteriet så måste jag trycka två gånger på avtryckaren på skruvdragareen om den inte har används på typ 5 min. Original batteriet har ej det problemet. Har även reklamerar extra batteriet och fått ett annat men med samma resultat... ☹️
Nej, har aldrig märkt någon skillnad mellan det som följt med och extrabatteri. Är det olika kapacitet på batterierna?
Dda98jpn skrev:
Är det någon mer än jag som har haft problem med lidls extra batterier, med extra batteriet så måste jag trycka två gånger på avtryckaren på skruvdragareen om den inte har används på typ 5 min. Original batteriet har ej det problemet. Har även reklamerar extra batteriet och fått ett annat men med samma resultat... ☹️
Inget verktyg, men är det nån som testat deras robotdammsugare (Silvercrest)?
Från 2/7, 1.499 kr.[/QUOTE
Såg ut som Julas dito och den har gått hårt hos oss i flera år, bytt batteri en gång och borstarna kanske 4 ggr.
@da98jpn har du tittat närmare på de två olika batterierna. Datum, ursprungsland, etc. Det kan vara så att Lidl har leverantör som har gjort en omställning. Väldigt svårt att följa upp. Lättare om tidiga batterier var skit och nya var bra.
Nä har tyvärr inte gjort någon närmare titt. Utefrån ser dom likadana ut.
Kan ta en titt ikväll. Men köpte borrskruvdragaren samtidigt med extra batteriet.
Ojoj, nu har det hänt.
Jag kom ut från lidl utan något verktyg, utan istället något i matväg *kors i taket*
Det blev en burk med potatissallad och ett par av deras ganska hyggliga alkoholfria IPA.
Men förvånande så hittade jag inget verktyg (el likn) som föll mig i smaken, öht fanns det nästan inget alls i den kategorin, mest kläder.
Lidl på Gottsunda, har de slutat med verktygen?