Byggahus.se

Lidl verktyg denna vecka.

1. G
    Medlem Nivå 5
  2. Humulus
    Medlem Nivå 5
  3. lsoderlund
    Husägare Nivå 3
    Jag har en sladd-driven äldre Ryobi (kostade kanske 400kr, den är enkelmatad och man får manuellt mata fram tråden.

skulle vilja ha en batteridriven för att slippa sladden. Funderar på att testa parksiden, då jag har en mutterknack i samma serie. Eller ska man köpa en ryobi för massa mer pengar?

4. MultiMan
    Realist · Nivå 12
  5. G
    Medlem · Nivå 7
    Det som är värt att se upp med är om man kan få tag på nya skär. De är inte generiska och utan dem är maskinen värdelös.

• Laddar…
  6. M
    Husägare Nivå 1
    Inget verktyg, men är det nån som testat deras robotdammsugare (Silvercrest)?
    Från 2/7, 1.499 kr.

7. nimhed
    Medlem · Nivå 12
    Intressant, vet inte om jag sett den förrut.

8. F
    Medlem Nivå 6
    har inte heller sett den men min erfarenhet av lidls egna märken så är parkside bäst.

Powerfix, silvercrest m.m brukar inte hålla samma jämna kvalitet/prisvärdhet.

Andra saker som är bra är barnkläder/leksaker typ lupiluu eller vad det heter.

9. N
    Medlem Nivå 8
    Men deras kläder håller aldrig angiven storlek! Och för de mesta är kläderna snea och vridna efter en tvätt!

10. F
    Medlem Nivå 6
    inte testat vuxenkläder men barnkläderna har jag inte märkt några problem med storlekar eller vridning efter tvätt

11. T
    Medlem · Nivå 7
    Deras cykelkläder som de sålde för några år sedan var korta och breda...

• Laddar…
  12. S
    Medlem Nivå 4
    Hur brukar det vara med föregående veckas varor ligger dom kvar i butik om det är några kvar eller tas dom bort?
    Missade det där lilla ledade skruvstycket förra veckan..

13. Frustrator
    Verktygstokig · Nivå 18
    Jodå de brukar ligga kvar en vecka, sen åker de tillbaka.

• Laddar…
  14. S
    Medlem Nivå 4
    Dom va borta tyvärr.

15. M
    Medlem Nivå 1
    Här så hamnar de i en korg med mer rabatt, men det kanske bara är om det finns enstaka varor kvar.

• Laddar…