Hej,
Försöker hitta en side by side kyl/frys som liknar aluminum, eftersom dom flesta i aluminium är så dyra! Har då hittat en från LG som heter GR-L207QGSK, färgen heter Glossy silver och på bilderna ser den ut som aluminium.

Problemet är att den inte finns på någon affär vart jag bor så att man kan kolla den.

Någon som har denna kyl/frys eller som har sett den och kan utala sig om färgen?? Vore väldigt tacksam då!

Här finns bild på den: http://www.tretti.se/index.asp?pid=7218

Jag har sett den i verkligheten. Har själv beställt liknande modell fast med minibar och i färgen titanium.
Svårt att säga hur nyansen stämmer om du har vanligt aluminium på resten. Men jag tyckte den va väldigt snygg i färgen men tycker ändå du ska försöka jämföra i verkligheten.

Själv har jag rostfria vitvaror och färgen titanium matchar enormt bra till detta.

Jag var också väldigt mkt inne på den på just den modellen, tvärvände dock efter ha sett den i verkligheten!
Köp den inte utan att sett den på riktigt först.

Vi köpte den vita istället o det är inget vi ångrar.

Ja jag har även funderat på den vita me handtag i aluminium från LG, den har jag sett i verkligheten! Å den är riktigt snygg för att vara en vit, man har ju som varit emot det nåt år.

Men beror lite vilket kök jag ska ha om den passar... Funderar på Applåd eller Abstrakt från Ikea. Men Applåd är ju inte kritvit så måste kolla me luckorna om det passar.

Måste kanske hitta nånstans vart jag kan kolla på den i Glossy silver ändå... bilder kan ju ljuga rätt mycke! Vet nån om nån har den i Luleå???

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.