Hej vi har en digital LG kylskåp och den är på 7grader. Den kyler mycket kalt i kylskåpet och vi kan inte minska kylan i skåpet. Vad kan vara fel?. Tack
 
Termostaten möjligen. Hur kallt är det?
 
K Kane skrev:
Termostaten möjligen. Hur kallt är det?
finns ingen termostat i dessa
 
  • Gilla
Kane
  • Laddar…
N Nannito skrev:
Hej vi har en digital LG kylskåp och den är på 7grader. Den kyler mycket kalt i kylskåpet och vi kan inte minska kylan i skåpet. Vad kan vara fel?. Tack
7 grader är ju för varmt?
hur länge har du haft det?
hur gammalt är det?
vad är det för modell?
hur ofta öppnar du dörren?
har du en termometer i ett glas med vatten mitt i skåpet?
vad visar i så fall termometern?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.