Renoverare
· Stockholm
· 20 265 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 20 265 inlägg
Det är väl en smaksak men då tar jag hellre två 27" Dock har jag vant mig vid en skärm under pandemin och tycker inte det är jobbigt alls faktiskt. Irreterar mig mest på skärmarna på kundkontoret att de inte är ISF-kalibreradeMulvaden skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
