2 565 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Leveransväntan IKEA!?
Jag blir GALEN!!! Vi har väntat på att Hemnes klädskåp ska komma in till IKEA i Gävle och vi får prel veckor sagt hela tiden men det kommer aldrig in! Man blir ju tokig på att vänta! Är det verkligen rimligt att vänta ett halvår på möbler ifrån detta jätteföretag och kan man klaga över väntetiden på något sätt? Någon som försökt?
Det kan väl aldrig vara okej med en leverastid på halvår när det gäller en garderob? Ska de odla träet först då eller? *ironi*
Å andra sidan ser den inte ut att finnas på någon butik i hela landet. Tycker dock att de kan informera om de har leveransproblem. Har du försökt beställa den direkt på deras websida?
Om jag efter dessa försök inte fått varan inom "rimlig" tid så skulle iaf jag köpa en annan likvärdig möbel på annat varuhus.
Å andra sidan ser den inte ut att finnas på någon butik i hela landet. Tycker dock att de kan informera om de har leveransproblem. Har du försökt beställa den direkt på deras websida?
Om jag efter dessa försök inte fått varan inom "rimlig" tid så skulle iaf jag köpa en annan likvärdig möbel på annat varuhus.
vad jag vet.. har ikea efter likanande tillfällen avskaffat 'prel veckor'.
til andra som letar gå in på hemsidan- hitta varan du vill ha. till höger på sidan välg ' köp produkten på dit IKEA varuhus'...
så behöver du inte köra ut i butiken eller sitta i telefon kö.
til andra som letar gå in på hemsidan- hitta varan du vill ha. till höger på sidan välg ' köp produkten på dit IKEA varuhus'...
så behöver du inte köra ut i butiken eller sitta i telefon kö.
Klicka här för att svara