Som en del andra har sagt så är Megamans GU10 7W superb.
 
Johan Gunverth skrev:
Spelar det någon roll? Du fäster ju ljuskällan i frontringen.
Jo så är det på vissa med en lös bottenkontakt som endast sitter fäst i sladden, men vissa har en fast kontakt och då sticker de ut, tyvärr.
 
AndersS skrev:
Jo så är det på vissa med en lös bottenkontakt som endast sitter fäst i sladden, men vissa har en fast kontakt och då sticker de ut, tyvärr.
Har förstått detta, men tillverkare har tyvärr inte fattat något. ;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.