Jag ska bygga en sommarkåk på 26 m2 och har grävt av en yta ca 20 cm ner. Marken är lite sandig och sedan kommer lera och 50 cm ner är det vatten. Hur får jag kåken att stå på blocken?
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.