haft spisen igång en vecka drygt nu (tror jag det blir). Idag upptäckte vi att LCDn var helt svart. Nån som haft det felet? Allt annat verkar fungera. Vi har aldrig ställt in klockan eller nåt, kan det ha med saken att göra?

Snälla hjälp, vill inte behöva skicka in spisen på service. haft nog med bekymmer ;)

T
Brukar väl annars komma ut en servicekille på plats, så ring tillverkaren och kolla!

Intressant. Jag har precis beställt en Ilve (90 cm induktion, en ugn) och bor i Umeå, där vi saknar återförsäljare (vilket känns lite märkligt, med tanke på att man kan köpa allt ifrån Smeg till Lacanche här). Vilken återförsäljare har du beställt spisen av, och vilken spis är det?

90cm professional.. av electrolux home.. dom är inte skrivna som återförsäljare men dom kan ordna.

OK, jag köpte via Gasspisen (Elon i Solna), hjälpsamma. Hoppas på succé vid leverans. Hoppas det löser sig med LCDn.

Trist att höra, men vi har fått riktigt bra tips och hjälp när vi haft frågor (och avsaknad av delar i leverans) när vi har ringt till ItalianBrands direkt (agenten) så prova med att slå dom en signal så vet dom nog på råd!

Mvh

TMC

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.