Hej!

Vi funderar på att bygga ett nytt LB-hus (Hussvalan (http://www.lbhus.se/vara-hus.php?house=690)) i Stockholmsområdet, närmare bestämt i Lövbrunna, Täby. Vi kommer inte att ändra det så mycket (tror vi). Byggherren har redan specificerat en del saker, som t.ex carport med förråd. Det vi har bestämt att lägga till grundutförandet är balkong på övervåningen, stort badkar och en öppen spis/braskamin. Det lutar åt beige-grå och vit färg på utsidan med svart tak.

Har ni några intressanta erfarenheter, tips eller om ni kanske rent av är en framtida granne, tveka inte att skriva lite här!

Vi tänkte lägga upp lite text och bilder på vår progress as we go. Återkommer om URL till detta.

Mvh P & J
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.