Hej,

Vi har nyligen bestämt oss för att bygga Hussvalan. Eftersom det inte finns något visningshus i närheten av oss skulle jag uppskatta om någon skulle vilja dela med sig med lite bilder från ert hus. :)
 
Neta, ser att du bor i Stockholm. I Lövbrunna Täby, på Täbyvägen vid infarten till området finns två nyuppförda Hussvalor.
 
Evi skrev:
Neta, ser att du bor i Stockholm. I Lövbrunna Täby, på Täbyvägen vid infarten till området finns två nyuppförda Hussvalor.
Tack för tipset! Vi bor i närheten och var i faktiskt i Lövbrunna förra helgen. Ska definivt åka dit igen och spana in husen. :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.