Fick ett pris på 2 720 000 kr på optimal 31 från LB-hus, men blev så nyfiken när jag såg LB-hus 1,5-planshus 223. Skulle egentligen passa oss bättre faktiskt.
Otålig som man är orkar jag inte vänta med att höra cirkapris på det huset... Någon som har fått ett pris på detta hus?
Eller har tankar om dessa två hus när de ställs mot varandra?
Är det någon som vågar bygga med LB-hus i dessa tider?
