Hade i förra huset en LVP 18 år gammal, 9 år i vår ägo. Stängde av den på brytaren på våren och starta den på hösten.
Jag tänker nog inte bör slå på och av utan kör man en säsong så kör man. Kör man vinter så kör man och städar rent på våren och stänger av. Tänker man använda på sommaren då och då så låt den va på