6 660 läst ·
6 svar
7k läst
6 svar
Lasyr? på synliga stockar/takstolar
Brunt eller svart ???
Kommer att få många synliga stockar i taket som skall (tror jag) laseras.
Det vanliga är väl brunt eller svart mot vitt tak?
Någon som gjort/vågat göra lite annorlunda?
Blått, rött, grönt....
Tacksam för tips, länkar, bilder.
Gör gärna ett besök på min hemsidas byggdagbok.
Där finns bilder på stockarna som väntar på ytbehandling. Klicka www här till vänster....
Kommer att få många synliga stockar i taket som skall (tror jag) laseras.
Det vanliga är väl brunt eller svart mot vitt tak?
Någon som gjort/vågat göra lite annorlunda?
Blått, rött, grönt....
Tacksam för tips, länkar, bilder.
Gör gärna ett besök på min hemsidas byggdagbok.
Där finns bilder på stockarna som väntar på ytbehandling. Klicka www här till vänster....
Vi har synliga takstolar i vårt vardagsrum, som vi klätt in med Fasadtimmerpanel, och sedan har vi laserat dem med en mellangrå lasyr. Jag arbetade först in ofärgad lasyr, då panelen sög åt sig en del. Sedan laserade jag med den gråa lasyren och eftertorkade med trasa. På så sätt fick panelen en mer arbetad yta. Blev snyggt.
Jag har bild som jag kan maila om du vill.
Jag har bild som jag kan maila om du vill.
Här är bilden om fler vill titta
http://pg.photos.yahoo.com/ph/ni69mo/detail?.dir=/f722&.dnm=2918.jpg
http://pg.photos.yahoo.com/ph/ni69mo/detail?.dir=/f722&.dnm=2918.jpg
Nudå kanske det funkar?
Klicka här för att svara