Vi håller på å bygga en friggebod och skall köpa panel i dagarna mem funderar på om man skall köpa obehandlat eller grundad panel.
Någon sol vet om man kan lasera redan grundmålad panel som man köper på exempelvis byggmax eller måste man köpa obehandlad för att sedan lansera den?