Har fått problem med sprickor på väggen i vårt nyrenoverade vardagsrum. Är väl troligen sättningar. Kan det vara så att vi lasta för mycket på vinden? I så fall hur vet man hur tungt man kan lasta?
Tacksam för svar.
 
Det är nog ingen fara med vad du har lastat upp på vinden. Är huset relativt nybbyggt så kan det naturligtvis vara sättningar. Är det inte det så kan man ju undra vad du har för något underlag (bakom ytlagret) ???
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.