Har flyttat in i ett hus med T2 termostat flr golvvärme i badrummet, tycker dick inte att det funkar så bra, nen nu har mina barn barn varit och pillat på termostaten så nu är den låst och jag kommer inte åt menyn.
Någon som vet vad man ska göra.
Termostaten är installerad för 3-4 år sedan
Någon som vet vad man ska göra.
Termostaten är installerad för 3-4 år sedan
Medlem
· Västra Götaland
· 3 545 inlägg
Är det en hyreslägenhet ?
Klicka här för att svara

