Har flyttat in i ett hus med T2 termostat flr golvvärme i badrummet, tycker dick inte att det funkar så bra, nen nu har mina barn barn varit och pillat på termostaten så nu är den låst och jag kommer inte åt menyn.
Någon som vet vad man ska göra.
Termostaten är installerad för 3-4 år sedan
 
  • T2 termostat för golvvärme visar låst skärm med texten "26.0C LÅST" på en vit vägg.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Är det en hyreslägenhet ?
 
Prova att göra den strömlös ett tag och se om den kommer i gång sedan.
(Det finns barnspärr att ställa in på den sedan.)
 
Testa med att samtidigt trycka på de tre knapparna i 5 sekunder.
 
  • Gilla
RanZo C och 3 till
  • Laddar…
Funkar bra..tack för tipset
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.