Hej
Jag har lyckats skruva fast en låsring i plast på lampsockel snett. Nu sitter den helt orubblig (bokstavligen)
Lampsockel sitter inne i glaskupa som hålls fast av låsring så det är svårt/ omöjligt att komma åt den med verktyg
Någon som har något tips??
Jag har lyckats skruva fast en låsring i plast på lampsockel snett. Nu sitter den helt orubblig (bokstavligen)
Lampsockel sitter inne i glaskupa som hålls fast av låsring så det är svårt/ omöjligt att komma åt den med verktyg
Någon som har något tips??
Någon typ av rem som är fäst i en stav eller liknande, typ likt följande,
https://www.jula.se/catalog/bil-och...g/oljefilteravdragare-for-sparrnyckel-600136/ (utgått)
Edit:
Eller så sågar/bryter du sönder befintliga skärmringen och köper en ny, tex,
https://www.clasohlson.com/se/Skärmringar-till-lamphållare-E14-och-E27,-6-pack/p/46-1024-1
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
https://www.jula.se/catalog/bil-och...g/oljefilteravdragare-for-sparrnyckel-600136/ (utgått)
Edit:
Eller så sågar/bryter du sönder befintliga skärmringen och köper en ny, tex,
https://www.clasohlson.com/se/Skärmringar-till-lamphållare-E14-och-E27,-6-pack/p/46-1024-1
Tack för tipsen!Demmpa skrev:
Har funderat och tänker försöka mjuka upp den lite med värme. Kanske m hårtork så att inte glaset spricker.
Om det inte funkar så kör jag på alternativ 2
Klicka här för att svara


