Hej, Jag skissar på ett litet inomhuslekhus till min treåring.
Tänkte be en polare vattenskära ut ur 15mm Plywood och kanske bara limma fogarna.
Men nu verkar de vara svårt att få tid över i deras verkstad.
Finns de något annat smidigt ställe som skär plywood?
De bästa vore ju något där man kan ladda upp DXF på en hemsida och få de levererat hem.
Annars kan ja hämta kring göteborg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tänkte be en polare vattenskära ut ur 15mm Plywood och kanske bara limma fogarna.
De bästa vore ju något där man kan ladda upp DXF på en hemsida och få de levererat hem.
Googla vatten skärning och Göteborg så får du bland annat följande träff:
https://www.wst.se/offert/
Firmor som håller på med vattenskärning och prototyp tillverkning skulle kunna hjälpa dig.
Du har skrivit laserskuret i rubriken, det ger ju ett annat utseende på snitten.
https://www.wst.se/offert/
Firmor som håller på med vattenskärning och prototyp tillverkning skulle kunna hjälpa dig.
Du har skrivit laserskuret i rubriken, det ger ju ett annat utseende på snitten.
Välkommen till forumet!D dubbear skrev:Hej, Jag skissar på ett litet inomhuslekhus till min treåring.
[bild]
Jag har jobbat med vattenskärning och är väl bekant med tekniken. Men det där du ritat, är det verkligen värt att kosta på en vatten- eller laserskärning på det? Det fixar du med en borrmaskin och en sticksåg, på kortare tid än vad det tar att hämta och lämna materialet.
Sockerlådsinken i hörnen tror jag inte är den optimala lösningen (om du nu inte vill ha just det utseendet). En list och lite skruv löser det problemet mycket enklare.
Klicka här för att svara