Tomture61
Självbyggare
· Född i Luleå
· 6 202 inlägg
Tomture61
Självbyggare
- Född i Luleå
- 6 202 inlägg
Tomture61
Självbyggare
· Född i Luleå
· 6 202 inlägg
Tomture61
Självbyggare
- Född i Luleå
- 6 202 inlägg
I nuläget har jag displayen på mitt skrivbord , lätt synlig att avläsa , tyvärr bara en fungerande kanal nu .Attitudeswe skrev:
Ska jag ha en app på TV eller telefonen så ska det ställas om och fipplas .
Har en hel hög med appar i telefonen som är kopplade till min router , som styr / avläser dittan och dattan .
Börjar bli allergisk mot appar 😐
Skaffa en billig Android telefon som bara kör den appen?Tomture61 skrev:
I nuläget har jag displayen på mitt skrivbord , lätt synlig att avläsa , tyvärr bara en fungerande kanal nu .
Ska jag ha en app på TV eller telefonen så ska det ställas om och fipplas .
Har en hel hög med appar i telefonen som är kopplade till min router , som styr / avläser dittan och dattan .
Börjar bli allergisk mot appar 😐
Klicka här för att svara
