Hej! Jag har en samling lås av olika slag - allt från antikt till nytt (ej kodlås). Exempel: Kammarlås, Assa låskistor, 7 och 9-tillhållarlås, cylindrar (× antal med lika låsning upp till 10 st), innerdörrlås, hänglås (rostfritt, härdat stål och ett antal i mässing och härdad stålbygel med lika låsning) m m.

Jag tänker att det borde vara intressant för torpägare, villaägare eller andra fastighetsägare och undrar om ni har tips på köp/sälj forum som kan vara lämpliga att annonsera.

Capricia Caprine skrev:
Hej! Jag har en samling lås av olika slag - allt från antikt till nytt (ej kodlås). Exempel: Kammarlås, Assa låskistor, 7 och 9-tillhållarlås, cylindrar (× antal med lika låsning upp till 10 st), innerdörrlås, hänglås (rostfritt, härdat stål och ett antal i mässing och härdad stålbygel med lika låsning) m m.

Jag tänker att det borde vara intressant för torpägare, villaägare eller andra fastighetsägare och undrar om ni har tips på köp/sälj forum som kan vara lämpliga att annonsera.
Jag citerar eget inlägg och lägger upp en bild med några exempel.

• Samling av olika lås och beslag inklusive hänglås, dörrstängare och cylindrar spridda på ett trägolv.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Det finns en köp- och säljdel här, det kan vara en bra början.

[länk]
Tack för länk, fast såg i reglerna man måste varit medlem minst 1 år eller gjort 25 inlägg innan köp/säljdelen får användas. Jag är ny medlem.

H
Isåfall är väl tradera som andra vanlig dödliga använder en rätt god väg att gå.

H halj skrev:
Isåfall är väl tradera som andra vanlig dödliga använder en rätt god väg att gå.
Jag tänkte att Lås hör hemma i forumet Byggahus och har nu ett antal Säljes-annonser ligger ute.
Tack vare tipset från Zamora.

Intresserad? Sök på Lås https://www.byggahus.se/forum/forums/saeljes-uthyres-skaenkes.72/

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.