D dcarlsson9 #1 Medlem · 20 inlägg 20 aug 2025 18:18 dcarlsson9 Medlem 20 inlägg 20 aug 2025 18:18 #1 Nu är jag trött på att behöva använda en annan dörr, det går inte. Har en altandörr med lås från insidan men inte utsidan. Vad kan jag ersätta befintligt lås med/lägga till för att få kodlås eller annan smarthems produkt att lira? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #altandörr #lås
Nu är jag trött på att behöva använda en annan dörr, det går inte. Har en altandörr med lås från insidan men inte utsidan. Vad kan jag ersätta befintligt lås med/lägga till för att få kodlås eller annan smarthems produkt att lira?
D dcarlsson9 #2 Medlem · 20 inlägg 20 aug 2025 18:20 dcarlsson9 Medlem 20 inlägg 20 aug 2025 18:20 #2 D dcarlsson9 skrev: Nu är jag trött på att behöva använda en annan dörr, det går inte. Har en altandörr med lås från insidan men inte utsidan. Vad kan jag ersätta befintligt lås med/lägga till för att få kodlås eller annan smarthems produkt att lira? Vill alltså kunna öppna med kod/telefon/vadsomhelst (sista utväg nyckel) från UTSIDAN. Glömde skriva med det i min frustration.
D dcarlsson9 skrev: Nu är jag trött på att behöva använda en annan dörr, det går inte. Har en altandörr med lås från insidan men inte utsidan. Vad kan jag ersätta befintligt lås med/lägga till för att få kodlås eller annan smarthems produkt att lira? Vill alltså kunna öppna med kod/telefon/vadsomhelst (sista utväg nyckel) från UTSIDAN. Glömde skriva med det i min frustration.