3 973 läst ·
4 svar
4k läst
4 svar
Lås i gammeldags stil
Hej!
Jag såg en gång ett lås till en toalettdörr i "gammaldags" stil, separerat från det vanliga låset. På insidan var det ett vanligt vred och på utsidan en insikator som var röd/vit och med texten Upptaget eller Ledigt. Märket på denna var Yale. Har någon tips på var man kan hitta ett sånt här lås?
Jag såg en gång ett lås till en toalettdörr i "gammaldags" stil, separerat från det vanliga låset. På insidan var det ett vanligt vred och på utsidan en insikator som var röd/vit och med texten Upptaget eller Ledigt. Märket på denna var Yale. Har någon tips på var man kan hitta ett sånt här lås?
Medlem
· Västra Götaland
· 219 inlägg
Museum?!
Kolla hos beslagsbodar, eller loppisar.
Kolla hos beslagsbodar, eller loppisar.
Produkter som diskuteras: "Byggnadsvård"
Byggnadsvård för lägenheter
Renovera din lägenhet tidstypiskt
478 kr inkl moms
Läs mer
Om det gar bra att texten (upptaget/ledigt) ar pa engelska sa finns det ratt manga nyproducerade (men i 'gammal' stil) las av den sort du beskriver har i England. Titta har t ex; http://www.handleanything.com/page_5231.html
Om du hittar nagot du gillar och har problem med att bestalla sa bara hojta till, jag hjalper garna.
Madeleine
Om du hittar nagot du gillar och har problem med att bestalla sa bara hojta till, jag hjalper garna.
Madeleine
Klicka här för att svara