Bor på landet och funderar på att sätta in larm som jag äger själv. Larmet vill jag också
ha anslutet till larmcentral via telefon och GSM-enhet. Jag vill ha båda alternativen då telefonkabeln är lätt att klippa av. Kruxet här är att vi inte har världens bästa GSMtäckning på mobilerna och den lär nog inte bli bättre då man ska gömma GSMenheten i ett skåp någonstans. Däremot har vi perfekt 3Gtäckning. Min fråga är således: Vet någon om det finns ett larmsystem på marknaden idag som har uppringing via 3G? Tack på förhand!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.