S sebbost #1 Medlem · Bromma · 3 inlägg 2 okt 2012 21:41 sebbost Medlem Bromma 3 inlägg 2 okt 2012 21:41 #1 Hej!j Jag har en pelletsbrännare Ariterm bequem 20D som larmar på max termostat. Termostaten är bytt till en ny men den larmar fortfarande och jag lyckas inte återställa larmet. Några tips? //Sebastian
Hej!j Jag har en pelletsbrännare Ariterm bequem 20D som larmar på max termostat. Termostaten är bytt till en ny men den larmar fortfarande och jag lyckas inte återställa larmet. Några tips? //Sebastian