Funderar på att bygga ett Lapplihus i Norrbotten. Någon som har referenser/erfarenheter? Någon som har haft kontakt med deras säljare Micael Olofsson och kan referera?
Någon som vet något om prisnivå för byggsatsen? Vi funderar på Lavskrikan.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.